Re: atikmdag

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 22:52:51 MET

Użytkownik "Magdalena" <magdalenaok@interia.pl> napisał w wiadomości
news:hfor0a$2q7f$1@news.mm.pl...
> Mam taki problem z komputerem. Kiedy próbuję oglądnąć film, na
> przykład ten http://pclab.pl/news40085.html w trybie fullscreen, po
> kilku lub kilkunastu sekundach obraz siÄ™ zacina, po czym ekran robi
> się czarny. Po chwili pojawia się pulpit ale myszka działa skokowo,
> dopiero po
(...)

Cache-owanie pamięci włączone w BIOSie?
RAM sprawna?
pamięć karty sprawna?
Może być też zwalony flashplayer, a na to stery karty nie muszą
poradzić... Jednakże przyjrzałbym się - miałem przypadki, że filmy
cięły, gdy w BIOSie wyłączone było cache dla pamięci (o prockowym nie
mówię, praca bez prockowego cache to koszmar)
Sprawdź, czy karcie jest przydzielone przerwanie - a ściślej, czy
włączony jest taki przydział w BIOSie (Assign IRQ for VGA). Bez tego
mogą się dziać, nie muszą, różne problemy.
Jeśli nie pomoże, napisz, spróbujemy coś dalej podpowiedzieć.
A tak w ogóle - nie przegrzewa się tam coś? Karta? procesor?

--
D4
Tu przerwał, lecz róg trzymał, wszystkim się zdawało,