Re: AVG Free 9 - komuś się udało?

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Thu 10 Dec 2009 - 11:46:45 MET

Użytkownik "MaNa" <aNaM@majl.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hfp0t9$1gc$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Z mojego newsa z wczoraj godz. 20.31:
> W końcu udało mi się zlokalizować ten plik. Nic to jednak nie dało,
> bo pojawił się komunikat, że ten plik nie jest prawidłowym pakietem
> instalacyjnym MS VC++ 2005 Redistributable.

Spróbuj zainstalować nowszą wersję Windows Installer[1] i następnie
zainstalować ponownie vcredist_x86.exe.

> Z mojego newsa z wczoraj godz. 21:51:
> Zarówno na kompie stacjonarnym z XP jak i na lapku z Vistą
> na moment pokazuje się strona z Bazą wiedzy AVG 9, a potem zaraz
> zmienia się w stronę z napisem, że tej strony nie można znaleźć.
>
> Z próby przed chwilą: pokazuje się napis:
> Oops! The Page Can Not Be Found!

Wygląda na jakąś infekcję blokującą tę stronę. Przeskanuj komputery
Kaspersky Virus Removal Tool i/lub Dr. Web CureIt! z tej[2] strony.

1.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=5A58B56F-60B6-4412-95B9-54D056D6F9F4&displaylang=pl
2. http://www.searchengines.pl/index.php?s=&showtopic=18695

--