Re: AVG Free 9 - komu¶ się udało?

Autor: MaNa <aNaM_at_majl.pl>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 21:19:33 MET

> Jaki konkretnie jest komunikat?
Z mojego newsa z wczoraj godz. 20.31:
W końcu udało mi się zlokalizować ten plik. Nic to jednak nie dało,
bo pojawił się komunikat, że ten plik nie jest prawidłowym pakietem
instalacyjnym MS VC++ 2005 Redistributable.

> Nie. Jak najbardziej prowadzi do istniej±cej strony.
Z mojego newsa z wczoraj godz. 21:51:
Zarówno na kompie stacjonarnym z XP jak i na lapku z Vist±
na moment pokazuje się strona z Baz± wiedzy AVG 9, a potem zaraz
zmienia się w stronę z napisem, że tej strony nie można znaleĽć.

Z próby przed chwil±: pokazuje się napis:
Oops! The Page Can Not Be Found!

Pozdrawiam
MaNa