Re: AVG Free 9 - komu¶ się udało?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 10 Dec 2009 - 11:39:50 MET

MaNa in news:hfq4qu$gju$1@atlantis.news.neostrada.pl
[............]
> A czy istnieje jaki¶ darmowy program, który to robi i moĽna by go używać
> by działał równolegle z Avir±, tzn. Avira jako czuwaj±ca przeciw wirusom,
> a ten inny jako czuwaj±cy przeciw spyware?

o co najmniej przyzwoitej jakosci? nie wiem.
rzuc moze okiem na Comodo Internet Security,czesc antywirusowa pakietu nie
jest póki co najwyzszej jakosci [w przeciwienstwie do firewalla],ale jest
darmowy,byc moze ma wychwytywanie spyware,nie sprawdzalem.
Jakas forma obrony jest tez blokowanie w samej przegladarce, albo
natywnie,albo poprzez nakladke [np. maxthon dla IE,zwlaszcza wczesniejszych
wersji, typu 6.xx]
btw:
z platnych: superantispyware, Malwarebytes'Anti-Malware.