Re: [ot] gdzie ta opcja w videolan?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 10 Dec 2009 - 04:24:05 MET

Piotr Palusiński in news:hfocvj$gm3$1@atlantis.news.neostrada.pl
[.........]

tak, jak napisalem w drugim poscie - przerobie post od Ciebie potem, ale juz
teraz widze, że po udanym, recznym wykasowaniu w "opcje folderow -> typy
plikow" rozszerzenia avi i zapisaniu od nowa,ale z opcja "open" w
videolan - mam prawidlowe otwieranie opcjonalne plikow avi w videolan, ale
mam tez taki oto klucz:

[HKEY_CLASSES_ROOT\.avi]
@="ft000002"

> HKEY_CLASSES_ROOT\.avi
> co jest wpisane w pozycji "Domyślna". Załóżmy że jest to
> "Alias_Programu.avi".

@="ft000002" :)

no dobra, to pisze tylko jako ciekawostke, potem podumam nad tym dokladnie.
[jest tak, jakby w innym miejscu byl istotny wpis dla otwierania avi,ale
nawet ja pamietalem, ze to zawsze bylo w miejscu typu classes -> avi [na
przyklad avi]