Re: [ot] gdzie ta opcja w videolan?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 10 Dec 2009 - 15:22:07 MET

In news:hfppl3$oa2$3@inews.gazeta.pl,
*1634Racine* <1634@Racine.pl> typed:
> Piotr Palusiński in news:hfocvj$gm3$1@atlantis.news.neostrada.pl
> [.........]
>
> tak, jak napisalem w drugim poscie - przerobie post od Ciebie potem, ale
> juz teraz widze, że po udanym, recznym wykasowaniu w "opcje folderow ->
> typy plikow" rozszerzenia avi i zapisaniu od nowa,ale z opcja "open" w
> videolan - mam prawidlowe otwieranie opcjonalne plikow avi w videolan, ale
> mam tez taki oto klucz:
>
> [HKEY_CLASSES_ROOT\.avi]
> @="ft000002"

> @="ft000002" :)

> [...]

Jeśli masz prawidłowy zapis jak piszesz, to wszystko bedzie ok.
Klucze w HKR i HKLM\....\Classes sa powielane.
Po dodaniu, czy utworzeniu nowego zapisu powstanie nowy zapis:
Zamiast "avifile", bedziesz miec jako domyslną "avi_auto_file"
Klucz "avi_auto_file" itp. utworzony jest po zahaczeniu "Do otwierania..."
w "Otwórz z..."
Natomiast File (np."avifile") - to sa te, ktore na etapie instalacji
programy same sobie je kojarza ze soba, lub uzytkownik kojarzy
je z danym programem przez Narzedzia > Opcje Folderow-Typy Plików