Re: [ot] gdzie ta opcja w videolan?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 14:42:36 MET

kajus44 in news:hfnrhc$ar1$1@news.interia.pl
[.....................]
> Narzędzia -> Preferencje (albo bezpośredniu na VLC Playerze Ctrl+P) ->
> Interfejs -> Instancja skojarzeń

cos mam skopane, bowiem zaklikac sobie moge w vlc te opcje,ale vlc nie
dziala potem opcjonalnie dla plikow video, nie wywoluja vlc.
oczywiscie vlc odtwarza, ale najpierw musze go odpalic i dopiero teraz
pokazac mu plik video.

> mój komputer -> Narzędzia -> opcje folderów -> zakładka "Typy plików", tu
> szukasz .avi , klikasz "otwierane za pomocą"
> nie działa?

widze; ale nie dziala. za cholere nie moge pozbyc sie opcjonalnego
odtwarzania przez WMP.

a tego ciagle nie wiem; z tym, ze najlepiej gdyby nie trzeba dopisywac
kazdego rozszerzenia video "na piechote"...