Re: [ot] gdzie ta opcja w videolan?

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 11:06:57 MET

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:hfmkgb$1tl$1@inews.gazeta.pl...
> 1.
> gdzie w opcjach videolan ustawia sie, by vl otwieral albo wszystkie pliki
> video opcjonalnie, albo o zadanym rozszerzeniu? nie widze.

Narzędzia -> Preferencje (albo bezpośredniu na VLC Playerze Ctrl+P) ->
Interfejs -> Instancja skojarzeń

wcześniej zaznacz "Pokaż ustawienia podstawowe", będzie łatwiej
http://img130.imageshack.us/img130/9491/vlcx.png

> 2.
> Z kolei prawoklik -> "otworz zawsze za pomoca..." - jakos nie dziala u
> mnie, tzn. opcja w menu kontekstowym jest i w zasadzie dziala, ale w tym
> konkretnym przypadku nie dziala,jakby system bronil sie przed videolanem,
> uporczywie broniac WMP.

Wiem , że to banał, ale Mój komputer -> Narzędzia -> opcje folderów ->
zakładka "Typy plików", tu szukasz .avi , klikasz "otwierane za pomocą" nie
działa?