Re: czy mozna spowolnić czas systemowy?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sat 05 Dec 2009 - 00:08:31 MET

Konrad Kosmowski pisze:
> Czas jest kluczowym czynnikiem w systemach informatycznych i opisywane przez
> Ciebie manipulacje są co najmniej niezalecane. Generalnie nawet gdyby się dało
> to nie sposób przewidzieć zachowania systemu operacyjnego, usług itd.

Szczerze mówiąc nie wiem jak to może zaszkodzić systemowi, oczywiście
zakładając, że to nie serwer tylko zwykła stacja robocza. W kręgach
związanych z księgowością wręcz się stosuje nagminnie ciągłe
przestawianie dat i jakoś systemom to nie przeszkadza. Więc nie bardzo
widzę jak zmiana prędkości czasu miałaby w ogóle na cokolwiek wpłynąć.
Przecie system będzie działał identycznie, tylko czas będzie mu upływał
wooooooooolniej.

> Wystarczy przestawić czas systemowy.

Pewnie nie zawsze, jeśli program sobie to sprawdza.

> (Ciach)
> Ten bełkot mogłeś sobie darować, nie chcesz płacić za licencję to nie płać, ale
> nie dorabiaj ideologii do piractwa.

To akurat racja...

--
Przemysław Adam Śmiejek