Re: Problem z instalką windowsa XP

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 17:52:06 MET

Dnia Wed, 2 Dec 2009 08:01:46 -0800 (PST), Alojzy Zakalec napisał(a):

> A jak można ustalić po numerze Product Key podanym na naklejce jaka
> jest to wersja XP?
> I KTÓRE DOKŁADNIE parametry wersji XP się liczą (co do zgodności)?
Po Product Key tego nie ustalisz (no, moze spece z MS by to potrafili). Ja
niektórych rzeczy się domyślam po innych informacjach, po części i tych na
naklejce.

> Bo ja mam też taki problem, że kupiłem ongiś nołtbóka w Anglii ale
> niedawno mi twardy dysk poszedł w diabli więc włożyłem nowy. Teraz
> chcę mieć na nim SWEGO LEGALNEGO XP według parametrów z naklejki...
Laptopy to inna sprawa. Windy na nich preinstalowane są zazwyczaj
specjalnie przystosowane (specyficzne stery do urządzeń i inne wodotryski).
I zależy od producenta czy załącza do lapka płytkę CD czy zapewnia rezerwę
systemową na dysku. Zwróć się do producenta/dystrybutora twojego lapka.

--
Jacek