Re: Problem z instalką windowsa XP

Autor: Alojzy Zakalec <alojzy.zakalec_at_gmail.com>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 17:01:46 MET

On Dec 2, 1:55 pm, Jacek Maciejewski <jacmacwyt...@o2.pl> wrote:

> Kiedyś próbowałem takiego tricku. Niestety, już zainstalowany system też
> przyjmuje tylko niektóre (dozwolone) product keys kiedy zmieniamy to za
> pomocą dowolnego z paru dostępnych narzędzi.

A jak można ustalić po numerze Product Key podanym na naklejce jaka
jest to wersja XP?
I KTÓRE DOKŁADNIE parametry wersji XP się liczą (co do zgodności)?

Bo ja mam też taki problem, że kupiłem ongiś nołtbóka w Anglii ale
niedawno mi twardy dysk poszedł w diabli więc włożyłem nowy. Teraz
chcę mieć na nim SWEGO LEGALNEGO XP według parametrów z naklejki...