LEGALNY KLUCZ, padł HDD, sprzedawca w Anglii...

Autor: Alojzy Zakalec <alojzy.zakalec_at_gmail.com>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 17:07:07 MET

Mam taki problem, że kupiłem ongiś nołtbóka w Anglii ale niedawno mi
twardy dysk padł więc włożyłem nowy. Teraz chcę mieć na nim SWEGO
LEGALNEGO XP według parametrów z naklejki...

Słyszałem, że można zainstalować wersję zgodną i samodzielnie zmienić
klucz na SWÓJ.

Więc chciałbym spytać Szanownych Państwa tutaj na grupie jak można po
numerze "Product Key" podanym na naklejce ustalić jaka jest to wersja
XP?
I KTÓRE DOKŁADNIE parametry wersji XP się liczą (co do zgodności) tak
ażeby zmiana numeru za pomocą udostępnionego przez Microsoft na swym
portalu programiku się w pełni powiodła?

Będę bardzo wdzięczny za pomoc ponieważ poszukiwanie teraz sprzedawcy
w Anglii to byłby dla mnie koszmar logistyczny! ;)