Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 08:58:32 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Sempiterna"
>S± gdzie¶ w necie, ale nie po naszemu.

Napieraj. Angielskiego siê nie bojê.

>??? co to za potworek jêzykowy ???

Nie potworek, tylko zwrot obcojêzyczny. Niestety, nie znam dobrego
polskiego odpowiednika.

>Sory, nie znam go :))

Co to jest "sory"?

>Ka¿da strona medycyny ma swoje argumenty. Podobnie, jak religia...
>ITD...
>Ja w ka¿dym razie, zanim wydam ostateczny os±d, musze najpierw wys³uchaæ
>argumentów obu stron, a nie przyjmowaæ z za³o¿enia, ¿e jeden ma racjê, a
>drugi nie.

Racji nie ma, dopóki nie zostanie dowiedziona. Na tym polegaj± badania
naukowe.

>Czemu napisa³em o medycynie chiñskiej - choæby st±d, ze jej procedury,
>¶rodki lecznicze, sprawdzone s± od tysiecy lat.

"Sprawdzone"?

>A medycyny
>wspó³czesnej - hm... 100-200 lat... Ja uwa¿am, ¿e medycyny te nie
>powinny ze sob± konkurowaæ, lecz siê uzupe³niaæ. Homeopatia - trucizny
>(i nie tylko) w bardzo du¿ym rozcieñczeniu. Popatrz, ¶rodka ju¿ nie ma w
>roztworze, a jednak bywa, ¿e dzia³a.

"Bywa"? S³ysza³e¶ kiedy¶ o statystyce? Nie ma _¿adnych_ rzetelnych
badañ wykazuj±cych jak±kolwiek statystycznie istotn± skuteczno¶æ
homeopatii. To jest zwyk³y szamanizm i wy³udzanie pieniêdzy.

>prostu, wyleczenia. Akupunktura - to naprawdê dzia³a. I moge to
>udowodniæ, o ile jeszcze rentgeny le¿± w szufladzie. ITD.

Ale poczytaj najpierw co¶ o metodologii badañ, ok? Bo na razie po prostu
pobredzasz. Dowodzenie skuteczno¶ci jakiej¶ metody na jednostkowym
przypadku jest cokolwiek zabawne.

>Ja bym postawi³ raczej na udowodnienie, ¿e co¶ NIE DZIA£A.

Napieraj, udowadniaj, ¿e ksiê¿yc nie jest zrobiony z bia³ego sera. Nie
krêpuj siê.

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |