Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 09:19:41 MET

Mariusz Kruk pisze:
> "Bywa"? Słyszałeś kiedyś o statystyce? Nie ma _żadnych_ rzetelnych
> badań wykazujących jakąkolwiek statystycznie istotną skuteczność
> homeopatii. To jest zwykły szamanizm i wyłudzanie pieniędzy.

Ból w tym, że medycy takie zapisują :( Jedna nam takie zapisała,
poszedłem do apteki, patrzę homeopatia. Wróciłem do ośrodka, tamtej już
nie było. Napieram więc do innej, że nie chcę mieć z demonami nic
wspólnego, a ona że obie mają duże sukcesy w leczeniu tymi metodami i że
jak bardzo nie chcę, to mogę nie kupować, ale ona w zamian nic nie
przepisze chemicznego.

--
Przemysław Adam Śmiejek