Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 16:45:32 MET

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnhh9ob1.835.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Sempiterna"
>
> Ale oczywiście jesteś w stanie tego dowieść rzetelnymi badaniami, a
> nie

Są gdzieś w necie, ale nie po naszemu.

> tylko 'anecdotal evidence'?

??? co to za potworek językowy ??? Sory, nie znam go :))

Każda strona medycyny ma swoje argumenty. Podobnie, jak religia...
ITD...
Ja w każdym razie, zanim wydam ostateczny osąd, musze najpierw wysłuchać
argumentów obu stron, a nie przyjmować z założenia, że jeden ma rację, a
drugi nie.
Oby nie było, jak z badaniami szpinaku - okazało sie, ze wcale nie jest
taki "cacy" i dzieci faszerowane były nim niepotrzebnie. Jak kto lubi,
niech je, ale nie ma sensu zmuszać tych, co nie lubią. Błąd polegał na
tym, żę szpinak, jak został zbadany, co zawiera, to ktoś rąbnął się w
zapisaniu wyników, chyba przecinek przeskoczył i żelaza było więcej o
conajmniej rząd wielkości, niż rzeczywiście. I błąd ten przez lata
powielano.

Czemu napisałem o medycynie chińskiej - choćby stąd, ze jej procedury,
środki lecznicze, sprawdzone są od tysiecy lat. A medycyny
współczesnej - hm... 100-200 lat... Ja uważam, że medycyny te nie
powinny ze sobą konkurować, lecz się uzupełniać. Homeopatia - trucizny
(i nie tylko) w bardzo dużym rozcieńczeniu. Popatrz, środka już nie ma w
roztworze, a jednak bywa, że działa. Sęk w tym, ze nie zawsze jest to
efekt placebo. Lekarze się krzywo patrzą, ale najwięcej mówią o tym po
prostu, wyleczenia. Akupunktura - to naprawdę działa. I moge to
udowodnić, o ile jeszcze rentgeny leżą w szufladzie. ITD.
Ja bym postawił raczej na udowodnienie, że coś NIE DZIAŁA.

--
D4
Tu przerwał, lecz róg trzymał, wszystkim się zdawało,