Re: dodanie uprawnień userowi

Autor: Wojtek Kowalski <WKowalski_at_op.pl>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 17:12:46 MET

> I co z tego? Każdy ma prawo dopytywać się, po co pytający
> chce coś zrobić. Też uważam, że użytkownik nie powinien
> mieć prawa włączania defragmentatora.
>
> To grupa dyskusyjna, a nie bezpłatna pomoc techniczna.
>
> --
> |""""""""""""""""""""""""""""""

racja :)... to co napisałęm wyżej było ze zmęczenia :)

znalazłem tę opcję, problem jednak jest poważniejszy :/ może opiszę go w
skrócie :/

Na win2003 przenoszę obiekt komputera na którym loguje się klient o nazwie
"student1" do nowej jednostki organizacyjnej domeny o nazwie "komputery".
Klikam prawym myszy na jednostce komputery wybieram
właściwości -> zasady grupy -> nowy obiekt zasad grupy
wybieram konfiguracja komputera -> ustawienia systemu Windows -> ustawienia
zabezpieczeń -> zasady lokalne -> przypisywanie praw użytkownika

wybieram i aktywuję jakiekolwiek prawo np. zmiany ustawień zegara
systemowego i niestety nie działa :////////

użytkownik student1 włącza komputer loguje sie do domeny i po próbie
modyfikacji zegara wyświetla się komunikat braku uprawnień a więc chodzi nie
tylko o defragmentację ale ogół przypisanych określonej grupie komputerów
niedziałających niestety zasad :(

mam nadzieję, że wspólnie rozwiążemy ten problem i pomoże to także innym
użytkwonikom

dziękuje do tej pory za okazaną pomoc

ps. uczę sie obsługi Win2003 więc jestem jak na razie początkujący

Wojtek