Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 08:54:10 MET

Mariusz Kruk pisze:

> Może być. Ale Ty przecież bez znajomości i bez oszacowania kosztów
> wiesz,

Kto powiedział, że bez szacowania kosztów? Przecie pisałem o kosztach.
Nawet gdyby rozwiązanie softwarowe było darmowe, to i tak nie widzę
powodu inwestowania w sprzęt. Jestem też silnie przekonany, że szybciej
mi zainstalować program na 3 kompach z płytki, niż wpychać go najpierw w
jakiekolwiek rozwiązanie na serwer, a później ,,dystrybuować''.

> że nigdy się w takiej sytuacji nie sprawdzi. Oczywiście.

Oczywiście.

> EOT z mojej strony, bo gadanie ze ślepym o kolorach mnie nie bawi.

Na razie to ty widzisz jeden kolor i myślisz, że cały świat ma taki odcień.

--
Przemysław Adam Śmiejek