Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 08:02:47 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemys³aw Adam ¦miejek"
>A co to znaczy ustandaryzowany? Pecet to standard. Wiêkszo¶æ jest taka
>sama, bo z 1 serii, ale czasami co¶ pada³o i wymienia³em.

Wiêcej pytañ nie mam.

>No to ¶redniawo tak. Z wieku pokemonów ju¿ wyros³em.

Widzê, ¿e ironia te¿ Ciê przerasta. Trudno.

>Tak czy siak, nie jest to rozwi±zanie do jednostki z trzema/czterema
>kompami.

Mo¿e byæ. Ale Ty przecie¿ bez znajomo¶ci i bez oszacowania kosztów
wiesz, ¿e nigdy siê w takiej sytuacji nie sprawdzi. Oczywi¶cie.
EOT z mojej strony, bo gadanie ze ¶lepym o kolorach mnie nie bawi.

--
  Kruk@ -\                   |
          }-> epsilon.eu.org |