Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 30 Nov 2009 - 13:47:22 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemys³aw Adam ¦miejek"
>Przecie to chwila. Wk³adasz p³ytkê, trzymasz Shifta i ju¿.

Owszem. Ale nie lubiê czekaæ na komputer.

>A to tak prosto siê da? Trzeba by jako¶ dd obraz dysku, no ale to pod
>warunkiem, ¿e dyski s± ca³kiem identyczne, nie?

To zdecyduj siê czy masz ustandaryzowany sprzêt, czy nie.
(zreszt± miêdzy ró¿nymi dyskami IIRC te¿ siê dawa³o)

>Ano... Jak mi wciskaj± reklamówki, to te¿ mówiê, ¿e w ¿adnym wypadku,
>choæ fakt, czasami je biorê.

Mówisz "dziêkujê, nie skorzystam" i bierzesz? To siê chyba da leczyæ.

>Sam, bez zdania?

Tak, oczywi¶cie.

>I tak jakie¶ zdanie musia³bym napisaæ.

Biedaku.

>Bo tylko ten jeden znam. Jak bardzo siê ró¿ni Zenworks ?

Rózni siê np. cen±. Poza tym daje wiêcej mo¿liwo¶ci ni¿ go³e AD
(np. wypychanie aplikacji w innych formatach ni¿ MSI, inwentaryzacja
sprzêtu/oprogramowania, deploy stacji roboczych z obrazów (tego jeszcze
nie testowa³em), zdalne zarz±dzanie stacjami roboczymi)

--
  Kruk@ -\                   |
          }-> epsilon.eu.org |