Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon 30 Nov 2009 - 13:37:55 MET

Mariusz Kruk pisze:
> Nie wiem jak Ty, ale ja potrafię kontynuować przerwaną czynność w
> czasie, gdy komputer usiłuje przeczytać TOC.

Przecie to chwila. Wkładasz płytkę, trzymasz Shifta i już.

> Po sieci.

A to tak prosto się da? Trzeba by jakoś dd obraz dysku, no ale to pod
warunkiem, że dyski są całkiem identyczne, nie? No i jak gdzieś
wymieniałem płytę główną, to na tych kompach i tak osobno, bo Windows na
innej płycie chyba nie wstanie.

> Nocotyniepowiesz. Serio serio?

Ano... Jak mi wciskają reklamówki, to też mówię, że w żadnym wypadku,
choć fakt, czasami je biorę.

> Wykrzyknik w sensie interpunkcji.

Sam, bez zdania? I tak jakieś zdanie musiałbym napisać.

> Czyli nie biegasz z instalką, tylko z różnymi instalkami.

Różnie. Np. z płytką Wulkana. Albo z czymś innym. Nieistotne --
chwaliłem autoruna.

> Mówiłem o pewnej klasie produktów. Ale oczywiście wolisz się przypiąć do
> jednego konkretnego produktu.

Bo tylko ten jeden znam. Jak bardzo się różni Zenworks ?

--
Przemysław Adam Śmiejek