Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon 30 Nov 2009 - 16:00:31 MET

Mariusz Kruk pisze:
> To zdecyduj się czy masz ustandaryzowany sprzęt, czy nie.

A co to znaczy ustandaryzowany? Pecet to standard. Większość jest taka
sama, bo z 1 serii, ale czasami coś padało i wymieniałem.

> Mówisz "dziękuję, nie skorzystam" i bierzesz? To się chyba da leczyć.

Nie. Gdy proponują worki foliowe, to mówię ,,nie, w żadnym wypadku'',
żeby zaakcentować swoją drastyczną niechęć do wciskania worków.
Natomiast owszem, czasami proszę o woreczek sam z siebie, gdy mam taką
autentyczną potrzebę.

> Tak, oczywiście.

No to średniawo tak. Z wieku pokemonów już wyrosłem.

> Biedaku.

Takie realia życia. Człowiek dorośleje, starzeje się.

> Rózni się np. ceną. Poza tym daje więcej możliwości niż gołe AD
> (np. wypychanie aplikacji w innych formatach niż MSI, inwentaryzacja
> sprzętu/oprogramowania, deploy stacji roboczych z obrazów (tego jeszcze
> nie testowałem), zdalne zarządzanie stacjami roboczymi)

Tak czy siak, nie jest to rozwiązanie do jednostki z trzema/czterema
kompami.

--
Przemysław Adam Śmiejek