Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 30 Nov 2009 - 13:25:42 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemys³aw Adam ¦miejek"
>No to chyba przeciwko sobie piszesz, bo to Tobie przeszkadza w³a¶nie...

>Wk³adaj±c p³ytkê wk³adasz p³ytkê, a nie robisz co innego.

Nie wiem jak Ty, ale ja potrafiê kontynuowaæ przerwan± czynno¶æ w
czasie, gdy komputer usi³uje przeczytaæ TOC.

>o ile tadadam kto¶ nada³ tak nazwy, jak Ty my¶lisz. Skoro program jest
>dla ciebie nieergonomiczny, to sk±d pomys³, ¿e nazwy bêd±?

Owszem, istnieje nik³e prawdopodobieñstwo, ¿e tak nie bêdzie. Ale jednak
zwykle s±.

>No tylko na czym obraz? Na CD nie wejdzie, napêdów DVD tam nie ma.

Po sieci.

>Ale to ¿adna poezja.... Normalny jêzyk polski, proza.

Nocotyniepowiesz. Serio serio?

>No i to jest wykrzyknik w³a¶nie.

Wykrzyknik w sensie interpunkcji.

>Dlaczego? Dosta³em p³ytkê z Wulkana, idê na komp ksiêgowej, instalujê
>uaktualnienie ksiêgowo¶ci. Idê na komp kadrowej, instalujê uaktualnienie
>kadr, idê na komp sekretarki.....

Czyli nie biegasz z instalk±, tylko z ró¿nymi instalkami.

>Znane. St±d wiem, ¿e nie ta skala i nie to zastosowanie.

>Rozmawiali¶my o AD, które znam i Zenworksach, które na oczy nie widzia³em.

Mówi³em o pewnej klasie produktów. Ale oczywi¶cie wolisz siê przypi±æ do
jednego konkretnego produktu.

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.