Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 30 Nov 2009 - 09:18:28 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemys³aw Adam ¦miejek"
>Nie ZU. Gicy tacy, jak Ty, którym to przeszkadza. ZU siê ciesz±, ¿e to
>maj±.

Po raz kolejny - je¶li chcesz u mnie wywo³aæ poczucie winy z powodu
u¿ywania mózgu, to Ci nie wyjdzie.

>No i? Nie rozumiem jaka ró¿nica pomiêdzy czekaniem do dentysty, a na
>samolot. Chyba, ¿e to mia³ byæ taki ma³o ¶mieszny dowcip, ¿e niby p³ytka
>wywo³a autostart samolotu. Jak tak, to hahahahaha.

Jakby¶ nie zrozumia³, to samolot by³ przyk³adowy tylko. Ale oczywi¶cie
zamiast siê ustosunkowaæ do istoty problemu wola³e¶ b³ysn±æ w±tpliwym
dowcipem. To nie zmienia jednak upierdliwo¶ci autostartu.

>Buhahahahahahaha.... Pad³em. Ale w sumie zapomnia³em z dawnych lat, ¿e
>kolega tak bardziej teoretyk czy tam praktyk w±skospecjalizowany w
>megakorporacjach.

Id¼ do mojego prezesa i powiedz mu, ¿e szefuje megakorporacji.
No, ale przecie¿ ³atwiej biegaæ z p³ytk± ni¿ nauczyæ siê czego¶.

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |