Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 11:42:06 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemys³aw Adam ¦miejek"
>Jak nie lubi±, to sobie wy³±czaj± albo trzymaj± shifta przy wk³adaniu.

ZU. Jasssne.

>(hint:
>Rzadko kiedy inaczej. Mówiê o p³ytach z przygotowanym autorunem, bo temu
>go przygotowano, ¿e w³a¶nie w 99% przypadków bêdzie u¿yty. Osobi¶cie
>bardzo czêsto z tego korzysta³em nawet ja, choæ umiem sobie odpaliæ z
>p³yty setupa albo co¶. Tylko po co? Wk³adam se p³ytkê z gierk± i ju¿...

Zw³aszcza jak np. bierzesz p³ytkê, bo bêdziesz chcia³ pograæ czekaj±c na
samolot. Wk³adasz j± sobie w napêd i dostajesz autostart.

>Wk³adam p³ytkê z uaktualnieniem programu i ju¿. Nie muszê klikaæ tyle
>razy. Zw³aszcza jak siê ¶pieszê dalej, a muszê na 4 kompach akurat w
>ksiêgowo¶ci pouaktualniaæ soft.

Od tego jest publikacja aplikacji przez AD, albo inne Zenworksy.

>No wiêc ciebie wkurza i ty sobie to czêsto wy³±czasz. Ale ty jeste¶
>gikiem. Jeste¶ jak mój ojciec w dziedzinie samochodów... Ale wiêkszo¶æ
>jest jak ja i moja ¿ona. Wsiadamy i jedziemy, a¿ siê rozleci. Za to
>reszta mojej rodziny tak robi z kompami... I nie uwa¿am to za z³e.
>Ty te¿ tak postêpujesz w milionie dziedzin. To naturalne.

Piêknie próbujesz wpêdziæ mnie w poczucie winy z powodu u¿ywania mózgu.
Niestety, nie wyjdzie.

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.