Re: Wyłączanie komputera po uruchomieniu konsoli odzyskiwania

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 26 Nov 2009 - 00:14:18 MET

Dnia Wed, 25 Nov 2009 08:31:50 +0100, ikov napisał(a):

[...]
> Do laptopa nie było żadnej płyty - może zaginęła po pomroce dziejów (i
> właściciela), ale na dysku znajduje się folder recover (być może zgrany
> kiedyś z płyt lub z ukrytej partycji, która została scalona z D:) w
> którym znajdują się trzy pliki - retten.exe oraz dwa inne z
> rozszerzeniem .00 i .01 (ten ostatni 16MB, reszta po 695MB). Po
> uruchomieniu retten.exe uruchamia się HDCopy - doczytałem, że mediony
> mają właśnie ten niemiecki soft do przywracania. Dlatego też szukam
> sposobu na uruchomienie tego softu bez użycia płyt. Podobny problem byl
> [...]

Przywracanie partycji z poziomu programu odpalonego z tejże partycji
może hmm nastręczać pewnych problemów ;-), radziłbym raczej unikać
takich wygibasów.
A tak BTW to z poziomu Konsoli Odzyskiwania nie da się uruchamiać
żadnych programów poza tymi, które wchodzą w skład samej Konsoli, tak
więc zadanie które przed sobą postawiłeś wymaga użycia innego narzędzia.
Podawałem już, jakiego. W trzech punktach.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/