Re: Wyłączanie komputera po uruchomieniu konsoli odzyskiwania

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 08:31:50 MET

Michal Kawecki pisze:

> Hm. Dziwna sprawa.

> A gdyby się Konsola nie wyłączyła, to w jaki sposób uruchomiłbyś to
> przywracanie systemu? Czy to jest jakaś osobna aplikacja dostarczona
> przez producenta notebooka, działająca w środowisku Konsoli?

Do laptopa nie było żadnej płyty - może zaginęła po pomroce dziejów (i
właściciela), ale na dysku znajduje się folder recover (być może zgrany
kiedyś z płyt lub z ukrytej partycji, która została scalona z D:) w
którym znajdują się trzy pliki - retten.exe oraz dwa inne z
rozszerzeniem .00 i .01 (ten ostatni 16MB, reszta po 695MB). Po
uruchomieniu retten.exe uruchamia się HDCopy - doczytałem, że mediony
mają właśnie ten niemiecki soft do przywracania. Dlatego też szukam
sposobu na uruchomienie tego softu bez użycia płyt. Podobny problem byl
tu: http://utnij.pl/medion ale rozwiązanie wymaga właśnie płyty
"Applications and Support CD".

> A'propos płytki:
> Bart's PE Builder http://www.nu2.nu/pebuilder/
> Ultimate Boot CD for Windows http://www.ubcd4win.com/
> Płytka instalacyjna Visty albo Windows 7.

Zastosuje rady Piotra Palusińskiego, zastanawia mnie tylko jedno: jeśli
już uruchomię konsolę wg. instrukcji, a potem odzyskiwanie z płyty z
zawartością folderu recover, to czy przy konsoli uruchomionej z dysku C:
nie będzie krzyczeć, że partycja jest właśnie w użyciu? Konsola z
bootowalnego CD nie korzysta z dysku... no chyba że polecenie
"X:\i386\winnt32.exe /cmdcons" pozwoli przy uruchamianiu systemu na
uruchamianie konsoli z CD...