Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 13:05:11 MET

dziobu pisze:
> Jasne. Giniesz w wypadku przy 50km/h, ale jeździć możesz.

Tak, tak... Od razu ginę. Jakoś jeszcze nie zginąłem. Częściej jakoś
giną właściciele wypasionych fur, którymi sobie urządzają rajdy 150km po
mieście.

> A po co jest automatyka? Żeby coś zrobić lepiej, szybciej, wydajniej i
> taniej. Inaczej nikt by tego nie zrobił.

Owszem i co z tego? Ja nie twierdzę, że każda nowość jest zła. Ja
protestuję przeciwko forsowaniu nowości w stylu proponowanym przez Radka
,,zmusimy ich zmusimy''

> Zmiana na nowe ma sens wtedy kiedy daje to wyraźne korzyści, choćby
> ekonomiczne. Można też olać zupełnie gonienie za nowościami - wyobraź
> sobie teraz gościa który szuka sprawnego czytnika (tak to sie nazywa?)
> kart perforowanych ob on coś tam ma zapisane...

No... I za parę lat dramat tego rodzaju będzie się wzmagał, bo kart
wiele nie było i mało cennego na nich było. W przeciwieństwie do
obecnych systemów informatycznych.

Historyk badający księgi parafialne z XIV wieku musi się zmierzyć z
kurzem i być ostrożnym z papierem. Historyk, który będzie badał e-zapisy
z XXI wieku będzie miał przesrane. O ile w ogóle cokolwiek ocaleje.

> Albo nie było nikogo na tyle inteligetnego żeby to zmienic.

I przez 30 lat fabryka działała źle i bez sensu...

> Nie mów mi że ten komputer miał to *coś* co sprawiło że przez ~10 lat
> (albo i więcej; od tego okresu był o wiele lepsze rozwiązania) opłacało
> sie płacić kupe kasy za prąd zamiast zastosować nowsze rozwiązania.

Myślisz, że aż tak wiele żarł?

> I równajmy w dół.

Dlaczego równajmy w dół. Księgowa se używa QNT, ja se gram w C2, a Ty
się cieszysz z Odlotowej Technologii. Tylko po co uwalać nasze radości,
to nie wiem.

> Ja też nie wiem.

No widzisz, a ich bronisz zaciekle.

--