Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: dziobu <xxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 12:57:55 MET

Dnia 11/25/2009 11:14 AM, Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

> Oczywiście. Auto z lat 70 dalej może jeździć. Ba! Auto z lat 30 dalej
> może jeździć. Pomijam aspekt zgnicia blachy itepe, ale wyremontowane
> nadal jest jeżdżącym autem.

Jasne. Giniesz w wypadku przy 50km/h, ale jeździć możesz. I nawet nie
spala więcej niż czołg ;)

> Nie. Głupotą jest gonienie za nowościami, jeżeli dane rozwiązania się
> sprawdzają i w pełni realizują swoje zadanie, albo na tyle dobrze je
> realizują, że inwestycja w nowe się mija z celem.

A po co jest automatyka? Żeby coś zrobić lepiej, szybciej, wydajniej i
taniej. Inaczej nikt by tego nie zrobił.

Zmiana na nowe ma sens wtedy kiedy daje to wyraźne korzyści, choćby
ekonomiczne. Można też olać zupełnie gonienie za nowościami - wyobraź
sobie teraz gościa który szuka sprawnego czytnika (tak to sie nazywa?)
kart perforowanych ob on coś tam ma zapisane...

> No jak widać przez 30 lat prawie działał. Więc widać jakiś sens był.

Albo nie było nikogo na tyle inteligetnego żeby to zmienic.
Nie mów mi że ten komputer miał to *coś* co sprawiło że przez ~10 lat
(albo i więcej; od tego okresu był o wiele lepsze rozwiązania) opłacało
sie płacić kupe kasy za prąd zamiast zastosować nowsze rozwiązania.

> Podobnie jak naprawdę jest sens na utrzymywanie dosowych produktów QNT w
> szkołach, czy możliwości zagrania w Cywilizację 2.

I równajmy w dół. To po co latać na księzyc? A satelity należało by
strącić. Bez nich też dało się żyć.

> Zwłaszcza, że nadal nie wiem jakie korzyści miałbym mieć z tych całych
> 64 bitów.

Ja też nie wiem.

--
Pozdrawiam