Re: Wyłączanie komputera po uruchomieniu konsoli odzyskiwania

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 07:56:52 MET

Dnia Wed, 25 Nov 2009 07:23:03 +0100, ikov napisał(a):

> [...]
> włączeniu konsoli odzyskiwania nie można przejść do żadnego folderu na
> żadnej z partycji NTFS, co stanowi połowę problemu - drugą połowa to
> fakt, że po kilku-kilkunastu sekundach z konsolą, komputer się wyłącza
> (pracując na zasilaniu sieciowym i aku). Sam Windows działa stabilnie,
> chociaż od nowości (2002 r.) nie był przeinstalowywany i jest zaśmiecony
> - zrobienie czegokolwiek to test cierpliwości.
>
> Dziesiątki razy bawiłem się konsolą odzyskiwania w pecetach, pierwszy
> raz spotykam sie z tym problemem - co może być przyczyną?

Hm. Dziwna sprawa.

> Jako że nie mam osobnych sterowników, a na dysku jest folder "recover" i
> dwoma plikami ~695MB, zgrałem je na CD-R i próbuję włączyć przywracanie
> systemu (brak ukrytej partycji). Bo bootowaniu z płyty do konsoli
> odzyskiwania - wyłącza się, po odpaleniu z CD (emulacji dyskietki win98)
> nie widzi oczywiście partycji NTFS i przywracanie systemu nie działa
> widząc na C tylko ramdysk. Szukałem sposobu na nagranie płyty bootującej
> działającej z NTFS, ale jak na razie nie udało mi sie zrobić nic w stylu
> bootującej dla Win98.

A gdyby się Konsola nie wyłączyła, to w jaki sposób uruchomiłbyś to
przywracanie systemu? Czy to jest jakaś osobna aplikacja dostarczona
przez producenta notebooka, działająca w środowisku Konsoli?

A'propos płytki:
Bart's PE Builder http://www.nu2.nu/pebuilder/
Ultimate Boot CD for Windows http://www.ubcd4win.com/
Płytka instalacyjna Visty albo Windows 7.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/