Re: lepiej Partition Managerem, czy BootIt ?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 23 Nov 2009 - 21:22:56 MET

JoteR in news:heee24$r3k$1@inews.gazeta.pl
[........]
> pozostało mi skorzystać ze znakomitego - proszę grupowych powerquesto- i
> symantecożerców - Partition Magica, który (jak zwykle zresztą) świetnie
> sobie ze wszystkim poradził ;-P

1.
jaki rodzaj operacji?

2.
wykonal to na poziomie windowsów, czy nie, ale:
zadałeś/zakolejkowałeś zadania, PMagic zakomunikowal zajętość/zablokowanie
partycji/dysku i zażądał restartu peceta i przed zaladowaniem windowsów
wykonał wszystko?

Jesli o mnie chodzi - PManager zawsze tak anonsowal (przy w2k), ze wykona,
ale szybko wskakiwaly windowsy, a wynik pracy byl zerowy :)

btw:
 PMagic ma w sieci troche opisow awarii i daleko idących po nich klopotow.
Mowiac krotko - w porownaniu z PManagerem nie ma zbyt Ok opinii. Za to
PManager ma [zdaje sie] wylacznie pozytywne opinie. U mnie cos nie
hallo.