Re: NERO InCD

Autor: Krzysztof K. <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Thu 19 Nov 2009 - 22:41:12 MET

Użytkownik "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> napisał w wiadomości
news:4b05b80a$1@news.home.net.pl...

> Użytkownik "Krzysztof K." <kowalik_k@op.pl> napisał w wiadomości
>
> Jeśli taką płytę, co ot, masz porcję danych i trzeba ją zrzucić - tak, to
> zdecydowanie nie to. Zapis pakietowy jest po to, aby móc pliki dogrywać
> etapami i nie bawić się w nowe sesje, które żrą miejsca niemiłosiernie.

> Nie badałem Nerowego... W każdym razie, płytka po sformatowaniu jest
> widoczna pod literką napędu nagrywarki, można na nią normalnie przerzucać
> pliki, jak z dysku na dysk. Nie ma potrzeby zamykania, plik sam się
> zamknie po dokonaniu zapisu. Nie jest to kompatybilne ze zwykłym zapisem
> [...]

Dla testu w jednym oknie otworzyłem nagrywarkę dvd a w drugim jakieś tam
mp3. Poprzeciągałem je do okienka nagrywarki DVD i pokazały się tam te pliki
z dodatkowym oznaczenie przy ikonce. Potem prawym na oknie nagrywarki i jest
tam opcja Zapisz pliki na dysku CD. Teraz moje pytanie czy ta funkcja jest
jakąś funkcją NERO która zintegrowała się czy Windows Xp oferuje taką
możliwość, bo pierwszy raz widzę taki sposób nagrywania płyt - zawsze
korzystałem z jakiegoś zewnętrzego softu.