Re: ODCHUDZANIE systemu (jak nLiteOS) lecz JUŻ ZAINSTALOWANEGO

Autor: Alojzy Zakalec <alojzy.zakalec_at_gmail.com>
Data: Thu 19 Nov 2009 - 14:49:00 MET

On Nov 19, 1:00 am, "tg" <a...@bb.cpl> wrote:

> http://www.litepc.com/98, 2000, xp
> z tego co wiem nikt nie oferuje czegos takiego dla visty, ale moge sie mylic

O, to ciekawe! :) Tylko nie rozumiem, czy ta wersja "trial" jest
pełnowymiarowa, bez ograniczenia funkcjonalności? Bo fajne jest to, że
nie potrzebuje instalowania, uruchamiasz z katalogu - więc po czym
udczuję, że to "trial"?

Czy ten program może zrobić wszystko to w sensie usunięcia
niepotrzebnych modułów co nLite ?? (jedynie z tą różnicą, że tamten
przed instalacją a ten juz po)