Re: Dziwne zachowanie fontu w Corelu 9

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Sat 14 Nov 2009 - 17:43:52 MET

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Piotr
Palusiński raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> In news:mn.6b4e7d9bd1c6c659.84011@zax.pl,
> *PureNick* <ibozaur@CTRL+X@zax.pl> typed:

> Spróbuj teraz dopisac tego typu linijki dla czcionek, które sprawiaja
> problemy.
> Dokonaj zmian w Rejestrze.
> HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows
> NT\CurrentVersion\FontSubstitutes
> Arial CE,238=Arial,238
> Arial CE,0=Arial,238
> Book Antiqua,0=Book Antiqua,238
> Verdana,0=Verdana,238
> Tahoma,0=Tahoma,238
> itd..
> [...]

Dzięki, niestety nic to nie dało - na liście tego programu
mój nieszczęsny font nie wystepuje. Jest to chyba wcześniejsza wersja
programu WGL Assistant - w nim również włączenie skryptu pod tytułem
Europa Środkowa nie pomogło. Chyba problem leży gdzie indziej,
bo koledzy z "pracowni" nie musieli "spolszczać" fontu.
W każdym razie dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam.

PS. Czy można w jakikolwiek sposób skontaktować się z autorem tego
WGL Assistant? Bo wysyłanie maila na adres podany na stronie
http://wgl.typ.pl/ nie odnosi skutku, a nic innego nie znalazłem.
Chciałbym "naciągnąć" szefa na ten rujnujący wydatek
;)

Pozdruffka

--
http://zax.pl/~ibozaur/