Dnia Thu, 05 Nov 2009 20:30:31 +0100, Radosław Sokół napisał(a):
> AdamS pisze:
>> Tak zdaję sobie sprawę i to już mój problem. Nie moze być jednak tak że
>> prędkości zachęcające klientów sa tylko pustymi frazesami a faktyczna
>
> A dlaczego by nie?
>
>> przepustowość jest rzędu 10-20% umownej i jednocześnie jest niższa od
>
> A *dlaczego* by nie?
>
Chociażby dlatego by nie stracić obecnych i przyszłych klientów - rzesza
niezadwolonych klientów może stanowi skuteczną antyreklamę operatora :)
Dlaczego użytkownik kupujący łącze 512 kb/s za np. 60 zł
> za miesiąc ma faktycznie dostawać tyle, skoro ktoś kupujący
> *gwarantowane* 512 kb/s płaci np. 500 zł na miesiąc?
A dlaczego operator obiecuje gruszki na wierzbie skoro wie że na
wierzbie gruszki nie urosną. Czy by obowiązywała uczciwość to wszystko
musi być uregulowane prawem. Chociaż u nas jest taka mentalność że nawet
jak prawo coś stanowi to trzeba znaleźć furtkę by to ominąć :/ w
rezultacie powstają takie kwiatki jak zakaz zatrzymywania się i postoju
oraz słupki :)
>
>> Pomimo zdawania sobie sprawy iż prędkości nie są gwarantowane u dwóch
>> poprzednich operatorów nie spotkałem się z aż 80% obniżką i to mnie
>> wku***a :)
>
> Zawsze można zmienić operatora :)
Toteż uczynię jesli problem nie zostanie rozwiązany
>
> Inna sprawa o jakim operatorze mówisz. Bo jeżeli o jakiejś
Napisałem wcześniej że o duzym operatorze.
-- Pozdrawiam AdamSReceived on Thu Nov 12 08:15:02 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 12 Nov 2009 - 08:42:01 MET