Re: programik do zautomatyzowania pomiaru prędkości łącza internetowego ?

Autor: AdamS <fixmail_at_fixmail.pl>
Data: Thu 12 Nov 2009 - 08:13:49 MET

Dnia Thu, 05 Nov 2009 20:30:31 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> A dlaczego by nie?

> A *dlaczego* by nie?

Chociażby dlatego by nie stracić obecnych i przyszłych klientów - rzesza
niezadwolonych klientów może stanowi skuteczną antyreklamę operatora :)

 Dlaczego użytkownik kupujący łącze 512 kb/s za np. 60 zł
> za miesiąc ma faktycznie dostawać tyle, skoro ktoś kupujący
> *gwarantowane* 512 kb/s płaci np. 500 zł na miesiąc?

A dlaczego operator obiecuje gruszki na wierzbie skoro wie że na
wierzbie gruszki nie urosną. Czy by obowiązywała uczciwość to wszystko
musi być uregulowane prawem. Chociaż u nas jest taka mentalność że nawet
jak prawo coś stanowi to trzeba znaleźć furtkę by to ominąć :/ w
rezultacie powstają takie kwiatki jak zakaz zatrzymywania się i postoju
oraz słupki :)

> Zawsze można zmienić operatora :)

Toteż uczynię jesli problem nie zostanie rozwiązany

> Inna sprawa o jakim operatorze mówisz. Bo jeżeli o jakiejś

Napisałem wcześniej że o duzym operatorze.

--
Pozdrawiam AdamS