Re: Windows 7 - jakie są Wasze wrażenia?

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Mon 09 Nov 2009 - 11:57:35 MET

Expedyt wrote:

> Vista 32-bity

> Nie mam niebieskich ekranów jako takich. Symptomem zwisu który się u
> mnie pojawia jest albo zupełnie zamrożony system, nie reagujący na
> myszkę i klawiaturę, albo reset kompa, albo ekran robi się po prostu
> czarny i finał bajki.
Czy nie masz przypadkiem zainstalowanego AVGfree9? Bo u mnie na
stacjonarnym robia sie podobne siupy, podejrzewam ww. No chyba ze
Microsoft wypuscil jakas "poprawke". Aha system chodzil od bodaj maja, 0
zwisow, zaczelo sie jakis tydzien temu, tak jakos wlasnie kojarzy mi sie
to z upgradem avg. Dzisiaj walki z systemem cd.

--
Marcin "Ahmed" Gala
m.gala(maupa)interia.pl