Re: Asus eee900 wiesz się na baterii

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Tue 10 Nov 2009 - 21:42:12 MET

"Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> Odpowiedz na news:4af9c21f$1@news.home.net.pl:

> Użytkownik "Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> napisał w wiadomości
>
> Nie powinna, ale... organ nieużywany zanika...

> Jeśli bateria nie była używana w normalnym ruchu, a jedynie jako bufor,
> to pewnie się "rozlazła" i jak komputer robi jakąś bardziej prądożerną
> operację, napięcie przysiada za bardzo - i mogą dziać się rzeczy różne.

Na zasilaczu netbook działał około 2-3 miesięcy. A zwiechy następują przy
zerowym obciążeniu CPU.

> Same akumulatory niekoniecznie muszą lubić ciągłe doładowywanie. Raz na
> jakiś czas trzeba im zrobić pełen cykl - pod sufit i do zera...

I właśnie w taki sposób odkryłem niestabilnośc systemu na zasilaczu.
Odłączyłem wtyczkę a tu po kilku minutach BSOD.

> Upewnij się, czy na pewno - na pewno, bateria jest sprawna.

A jak to można zrobić? Innego eee do testów nie mam pod ręką...

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski