Win 7 64bit i wirtualny xp

Autor: domin <domin_at_master.pl>
Data: Sun 08 Nov 2009 - 11:19:44 MET

witam,
mam win 7 64bit wersja professional, na nim postawilem przez
VirtualBox'a win XP tez professional gdyz liczylem na to, ze bede mogl
sflashowac telefon (sony ericsson), skonfigurowac router (netgear me102)
i wkoncu zaczac drukowac ma mojej leciwej drukarce, ktora juz vista nie
obslugiwala, postawilem tego xp bo win 7 nie widzi tel, routera, z
drukarka nawet nie probowalem (ostatnie sterowniki byly pod XP),
przechodzac do sedna sprawy przy probie znalezienia urzedzenia usb
virtualbox wywala bledy tak samo jak win 7 ;/ np zwykly pendrive
oczywiscie dziala, ale telefon czy router juz nie jest znajdywany, ten
wirtualny xp nawet nie wykrywa, ze cos podlaczylem, virtualbox wywala
blad jako pierwszy, da rade jakos to odpalic? zaznaczam, ze
microsoftowskie XP Mode nie wchodzi w gre, procek nie obsluguje ;/