Re: programik do zautomatyzowania pomiaru prędkości łącza internetowego ?

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sat 07 Nov 2009 - 19:25:50 MET

"Smok Eustachy" <Smok@Eustachy.pl> wrote in message
news:pan.2009.11.06.23.13.46@Eustachy.pl...

> Tam masz mowÄ™ o 10 Mbit czy 512 kBit?

a jakie to ma praktyczne znaczenie? nawet lacza 512kB *przecietny* *kowalski*
nie wysyci w prespektywie miesiecy bo jest to mozliwe tylko jak mu jakies
p2p dziala caly czas

> Poza tym liczy się obciażenie szczytowe.

gdzie sie liczy tam sie liczy, fakty sa takie ze CR dla abonentow
prywatnych w europie wynosi zazwyczaj od 10 do 50 :1 a w usa zazwyczaj
nieco wiecej i dziala to w miare sprawnie a potkniecia byly sa i beda
ale w przypadku tanich lacz abonenckich nikt sobie tym za bardzo glowy
nie zawraca