Re: programik do zautomatyzowania pomiaru prędkości łącza internetowego ?

Autor: AdamS <fixmail_at_fixmail.pl>
Data: Wed 04 Nov 2009 - 12:41:30 MET

Dnia Wed, 04 Nov 2009 11:35:22 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> A na jakiej podstawie chcesz tej reklamacji? I czy zdajesz
> sobie sprawę, że:

Tak zdaję sobie sprawę i to już mój problem. Nie moze być jednak tak że
prędkości zachęcające klientów sa tylko pustymi frazesami a faktyczna
przepustowość jest rzędu 10-20% umownej i jednocześnie jest niższa od
kolejnego niższego pakietu. Jeśli osiąganą aktualnie prędkość mogę mieć
i w niższym pakiecie to za co płace w wyższym?
Pomimo zdawania sobie sprawy iż prędkości nie są gwarantowane u dwóch
poprzednich operatorów nie spotkałem się z aż 80% obniżką i to mnie
wku***a :)

To słyszeliści o takich programikach :)

--
Pozdrawiam AdamS