Re: Awaria Windows - poważny problem (długo będzie)

Autor: szymek <cacup_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 Nov 2009 - 09:34:52 MET

> chkdsk /r

zrobiłem *.bat jak pisałes, ale jakos nie moglem go prawidłowo wykonać.
Zrobiłem po prostu:

chkdsk /r
chkdsk /r
chkdsk /r
chkdsk /r
chkdsk /r
chkdsk /r
chkdsk /r
chkdsk /r
chkdsk /r
chkdsk /r

i zapisałem jako plik.bat (bez *.txt). przy wowołaniu chyba nie skanuje bo
tylko cos w oknie cmd przelatuje ale nie skanuje. jak wywołać te np. 10
skanowań o ktorch pisałes? przepraszam, ale jestem troche laikiem.

przy okazji 2 sprawy:

1. system postawiony od nowa na jednej kości zdrowej po skanowaniu HDDScanem
dopchałem resztę aktualizacji i softu na dysk systemowy. Wypchałem prawie do
90% partycje C plikami, zapodałem Diskeeper, żeby troche poprzesuwał po
dysku pliki i obserwuję ten system czy nie wystąpi zamrożenie. a tym etapie
w poprzednich próbach (na 2 kościach, na obrazach) problem już się pojawiał.
Tutaj póki co jest narazie stabilnie. Chciałem ten chkdsk zapuścic, no ale
jw. :(

2. w BIOS nie mam przełączenia AHCI-IDE. a wiec nie moge uzyc MHDD.

3. To formatowanie low-lewel o ktorym pisałes wyjasni czy dysk jest
logicznie czy fizycznie uszkodzony. moze po zabezpieczeniu danych z dysku
zrobic to aby sie upewnic?

dzis jade do miasta, wiec chyba kupie brakującą kość RAM i dysk. Dysk jest
dotychczasowy dysk jest SATA, wiec musze szukac takiego własnie. Jaki
wybrać - jakies wskazówki: czy obroty wybrać 7000 rpm, jaka pojemnosc? jaka
firma - masz deoswiadczenia z dyskami więc liczę na jakieś porady. od razu
kupiłbym dzis, bo bede przy okazji.