Re: Awaria Windows - poważny problem (długo będzie)

Autor: szymek <cacup_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 Nov 2009 - 15:22:40 MET

> Fajno, przebadaj temat, będzie coś wiadomo.
> Gdybyś miał możliwość, to podejrzyj, po jakimś czasie pracy, jaką
> temperaturę melduje nadzór dla procka i dla chipsetu. (...) jak gorący
> jest dysk. powyżej 50 bym się lekko obawiał, a powyżej 60 już bym sie
> (...)

czym to sprawdzić? jakich narzędzi mógłbym użyć? to laptop, razem z nim mam
jakis prymitywny program do testowania (HWSetup od Toshiby- jeszcze
sprawdze, bo nie mam go w kompie a nie pamietam co on tam potrafił).

Może lepiej z czegos innego skorzystać. Tak pytam, bo zbieram narzędzia do
testowania. Pytanie tylko czy mam tak wsrodku jakies czujniki na CPU i
dysku... Wątpie.