Re: 3 x szybciej czyli W7 - pytanie

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Mon 02 Nov 2009 - 11:53:10 MET

Użytkownik "Krzysiek" <krzysztofogorek@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1c550ef9-27be-44d7-a159-1d55d499a8eb@p35g2000yqh.googlegroups.com...
A tak przy okazji - możecie mi pomóc z SBS? Zastanawiam się nad 2003 i
2008. 2003 bo jest dużo tańszy, a 2008 bo jest rozwojowy tyle, że ani
jednego ani drugiego nie wykorzystam w 100%. Z tego pakietu potrzebny
jest mi Exchange, Share Point i SQL. Nie będę tworzył własnych
aplikacji etc przynajmniej na początek ;-) SBS 2003 jest na tyle tani,

Policz wszystkie koszty obu SBSów (w tym CALe) zanim podejmiesz decyzję i
zweryfikuj że odpowiednie licencje są dostępne (w szczególności CALe dla SBS
2003, których może już nie być na rynku).
Nie wiem jak będzie, ale ja w zeszłym roku miałem z tym problemy przy
migracji SBS Transition Packiem.