Re: Systemowe dylematy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 02 Nov 2009 - 09:55:26 MET

Dnia Mon, 02 Nov 2009 09:21:08 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Litości. Za 5, 10, 20 lat też będzie to argument za XP? :)
>
> Rozumiałem ten argument w rok po wejściu Visty. Dzisiaj nie
> ma on już znaczenia: XP jest za starym systemem, a kompute-
> ry kupione kiedyś z XP dochodzą do końca okresu amortyzacji
> i mogą być wymienione całościowo wraz z systemem.
>
> Raz na kilka lat jednak *musi* zostać wykonana pełna wymia-
> na platformy programowej.

Radek, nie obraź się ale jasno widać że jesteś tylko teoretykiem ;-).
Popracuj trochę w firmie, w której obecnie użytkowany sprzęt był
kupowany na przestrzeni ostatnich 5 lat, gdzie znajdziesz i Win98, i XP,
i W2k3, i Visty, i rozmaite oprogramowanie magazynowo/księgowe napisane
m.in. pod DOS-a. A potem powiedz prywatnym właścicielom, którzy ważą
każdą złotówkę, że "pojawił się Nowy Wspaniały System Microsoftu Windows
7" - i oni już, natychmiast, muszą powymieniać sprawne maszyny na inne
sprawne maszyny, bo te na których firma działa to już przeżytek i pod
Nowy Wspaniały System Windows 7, który też trzeba oczywiście natychmiast
zakupić, one się nie nadają...

P.S. I tylko nie zapomnij zabrać pudełka po butach. Będziesz miał się w
co spakować ;->.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/