Re: Niechciane strony podczas używaniaprzeglądarek.

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Oct 2009 - 02:20:48 MET

krz56@poczta.onet.pl <krz56@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Nie wykryłem w procesach tych niechcianych stron.

Chyba mnie nie zrozumiałeś. Chodziło mi o odnalezienie procesu do którego
należy okno z reklamą. Każde okno należy do jakiegoś procesu więc zawsze da
się ten proces znaleźć. W programie Process Explorer używa się do tego
ikonki celownika, którą przeciąga się na dane okno. Nie chodziło mi o samo
przeglądanie listy procesów.

> Wydaje mi się, ze nie
> jest to także wynik działania rootkitów; Blacklight wykazał 0. Po
> dłuższej obserwacji tego zjawiska zauważyłem, ze są to wyłącznie
> polskojęzyczne strony reklamowe, że chowają się za stronką którą
> aktualnie czytam, że zjawisko to nie występuje jednak podczas
> korzystania z Firefoksa, a tylko wtedy, gdy korzystam z IE 8. Notuję
> bieżąco adresy tych dokuczliwych stronek lecz ich tu nie wymienię z
> oczywistych względów.

A może jakiś plugin Ci się do IE doinstalował?

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/