Re: Jaki program do nagrywania p³yt

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Thu 29 Oct 2009 - 13:30:37 MET

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie
Sempiterna raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> U¿ytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisa³ w wiadomo¶ci

> ƶ¶¶... zaraz sie oka¿e, ¿e inaczej siê nie da, bo technika idzie
> naprzód, bo komputery s± coraz szybsze i przestaje to mieæ znaczenie,
> itd.
> Ja nadal twierdzê, ¿e gros programow i systemów da sie nadal zamkn±æ na
> dyskietce. Plugin do TC jest darmowy, malutki jak na dzisiejsze
> programy, a ma prawie wszystko, co jest przeciêtnie potrzebne.

No to mo¿e zerknij fachowym okiem (zacytujê mój wcze¶niejszy post)
na PowerLaser Express - Na moje niefachowe oko wypas:
http://kiaplayer.narod.ru/files/powerlaserexp_1.0_exe_ENG.zip
Jeden plik EXE, mo¿na nim oprócz nagrywania równie¿ wyci±gn±æ sesjê
z p³ytki oraz sprawdziæ czy status CD jest Closed czy Open.
Pozdruffka

--
http://zax.pl/~ibozaur/