Re: T³o pod ikonami

Autor: Piter <piter.236_at_gmail.com>
Data: Wed 28 Oct 2009 - 16:54:00 MET

On 28 Pa¼, 16:29, Piotr Palusiñski <perfekt...@invalid.wp.pl> wrote:

> Usuñ uslugê kompozycje

Dziêkujê Piotrze za odpowied¼. Zawsze ceni³em Twoje rady i lubiê
czytaæ Twoje odpowiedzi na grupach i forach dyskusyjnych.
Zasymulowa³em jednak w ¶rodowisku testowym:
- zaznaczon± opcjê u¿yj cieni dla etykiet ikon pulpitu
- zaznaczon± opcjê Zablokuj elementy pulpitu
[Efekt - wystêpuj± t³a pod ikon± Kosza - jedyn± jak± posiadam na
pulpicie]
- polecenia
sc stop themes
sc delete themes
Rezultat? Jak na za³±czonym obrazku
http://img199.imageshack.us/img199/7505/themess.png

Je¶li móg³by¶, bardzo prosi³bym, aby¶ odniós³ siê do pozosta³ej czê¶ci
mojej wypowiedzi, czyli edycji wpisów rejestru podanych na forum
dobrychprogramach. Je¶li chodzi o rejestr, akurat po Twoich
wypowiedziach mo¿na s±dziæ, ¿e wiesz bardzo wiele. :-)

Pozdrawiam.