Re: T³o pod ikonami

Autor: Piotr Palusiñski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 28 Oct 2009 - 18:28:50 MET

In news:18a3a584-15ad-429e-a62d-06442c627176@f10g2000vbl.googlegroups.com,
*Piter* <piter.236@gmail.com> typed:

> Dziêkujê Piotrze za odpowied¼. Zawsze ceni³em Twoje rady i lubiê
> czytaæ Twoje odpowiedzi na grupach i forach dyskusyjnych.
> Zasymulowa³em jednak w ¶rodowisku testowym:
> - zaznaczon± opcjê u¿yj cieni dla etykiet ikon pulpitu
> - zaznaczon± opcjê Zablokuj elementy pulpitu
> [Efekt - wystêpuj± t³a pod ikon± Kosza - jedyn± jak± posiadam na
> pulpicie]
> - polecenia
> sc stop themes
> sc delete themes
> Rezultat? Jak na za³±czonym obrazku
> http://img199.imageshack.us/img199/7505/themess.png

> [...]

PPM myszki na pulpicie/ rozmiesc ikony/ zafajkuj "Zablokuj elementy sieci
WEB" lub we wlasciwosciach pulpitu zakladka Siec WEB/ zaptaszkuj jak wyzej.
Mozesz tez zmnienic wpis w rejestrze:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Policies\Explorer
warto¶æ DWORD "ForceActiveDesktopOn"= "0"
Wyloguj

http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/browse_thread/thread/c600678544dffad7/272dd400f7b22ef7?lnk=st&q=Jak+sprawi%C4%87%2C+%C5%BCeby+podpisy+pod+ikonkami+na+pulpicie+byly++++przezroczyste...&rnum=1#272dd400f7b22ef7

http://groups.google.pl/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/browse_thread/thread/7180959b19f0f5a6/83631625c26a03f9?lnk=st&q=Przezroczyste+podpisy+ikon+piotr&rnum=1#83631625c26a03f9

http://groups.google.pl/groups/search?q=Jak+przywr%C3%B3ci%C4%87+prze%C5%BAroczyste+t%C5%82o+pod+ikonkami+na+pulpicie%3F

http://www.annoyances.org/exec/show/article02-137

Sciagnij program Invisible! Pro 2000 :Invisible Pro 2001
invipro2001.zip (526835 B) wpisz w wyszukiwarce
Program umozliwia manipulacje kolorami tla i znakow opisow ikon na
Pulpicie Windows, zmiane tapety co okreslony czas i wiele innych.
lub
Program Disappear oraz Desktop Menager za³atwi sprawê, program do pobrania
ze strony Komputer ¶wiat.

--
Piotr Palusiñski [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]
Nigdy nie k³óæ siê z g³upcem, bo ludzie mog± nie dostrzec ró¿nicy