Re: Dwa systemy na dwóch dyskach.

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 28 Oct 2009 - 16:31:47 MET

In news:hc8q50$fp1$1@news.mm.pl,
*Magdalena* <magdalenaok@interia.pl> typed:
> Mam takie oto pytanie, tylko proszę się nie śmiać :-P Otóż mam w
> komputerze dwa fizyczne dyski. Na pierwszym dysku zainstalowany jest
> windows 7, a drugi dysk jest pusty. Wygląda to tak:
>
> 1 dysk - windows 7
> 2 dysk - pusty
>
> Na tym drugim dysku (pustym) chciałabym teraz zainstalować win XP. I
> pytanie jest następujące. Czy po zainstalowaniu win XP na drugim dysku,
> nic złego nie stanie się z win7 na pierwszym dysku? Czy może być tak, że
> jak teraz zainstaluję na drugim dysku winXP, to przestanie uruchamiać
> [...]

Tak, zniknie ci bootmenu z Win7, po zainstalowaniu XP-ka, uruchom naprawę
systemu Win7, a wszystko wróci do normy, tj bedzie do wyboru XP i Win7.
Lub ściągasz programik EasyBCD albo VistaBootPro i dodajesz W7 do XP-kowego
Boot.ini
http://www.technonix.com/217-windows-7-tips-and-tricks-part-2modify-bootloader-configuration-and-os-descriptions.php
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=windows+7+bootloader+change&lr=&aq=0&oq=Windows+7+BootLoader