Dwa systemy na dwóch dyskach.

Autor: Magdalena <magdalenaok_at_interia.pl>
Data: Wed 28 Oct 2009 - 07:58:13 MET

Mam takie oto pytanie, tylko proszę się nie śmiać :-P Otóż mam w
komputerze dwa fizyczne dyski. Na pierwszym dysku zainstalowany jest
windows 7, a drugi dysk jest pusty. Wygląda to tak:

1 dysk - windows 7
2 dysk - pusty

Na tym drugim dysku (pustym) chciałabym teraz zainstalować win XP. I
pytanie jest następujące. Czy po zainstalowaniu win XP na drugim dysku,
nic złego nie stanie się z win7 na pierwszym dysku? Czy może być tak, że
jak teraz zainstaluję na drugim dysku winXP, to przestanie uruchamiać
się z pierwszego dysku win7? Czy istnieje takie niebezpieczeństwo?
Zaznaczam, że są to dwa osobne dyski, a nie jeden dysk z dwoma
partycjami. I to tyle :-)

Pozdrawiam