Re: Problem z internetem-wirus?

Autor: robot <_at_onet.pl>
Data: Mon 26 Oct 2009 - 09:25:23 MET

Adax pisze:

> Jednak co¶ jest nie tak. Po za³±czeniu uTorrent znowu nie mogê nic zrobiæ
> przez prezgl±drkê (chrome, FFox, IE).
> Nawet wtedy, gdy ustwi³em przepustowo¶æ dla uTorrent na 10/10 Mb/s.
> Podejrzewam NOD32 i OutPosta, ale obawiam siê wy±czaæ zabezpieczenia, bo o
> "plagê" nie trudno.
> Poradzcie co¶, proszê

Ja ju¿ od dawna wiem, ¿e przegl±danie internetu majac w³±czonego klienta
torrent nie ma sensu. Zawsze, kiedy chce przegl±daæ internet, wylaczam
torenta. Robi± tak te¿ moi znajomi, bo tez maj± problemy z internetem
gdy torrent jest w³±czony. Ogólnie moim zdaniem te objawy u Ciebie s±
normalne.

--
pozdrawiam